Perinnejuna Valtterin liput ovat myynnissä verkkokaupassa 7.8.2019 saakka

Matkusta Perinnejuna Valtterin kyydissä 11.8.2019 Rautatiemuseopäivään Helsingistä! Helsingin päärautatieaseman lisäksi Valtterin kyytiin pääsee myös Tikkurilasta ja Järvenpäästä.

Rautatiemuseopäivä on jokavuotinen koko perheen tapahtumapäivä, jossa on reipasta rautatiemenoa ja paljon hauskoja aktiviteetteja. Päivän aikana voi matkustaa museojunilla, ihailla liikkuvia vetureita, seurata kääntöpöytänäytöksiä, kokeilla resiinan kulkua ja lähteä puistojunan kyytiin. Katso lisätietoja tapahtumasta.

Perinnejuna Valtterissa on neljä entisöityä puurakenteista vaunua eri vuosikymmeniltä. Veturina keulalla toimii 1960-luvun dieselveturi Dr13 2349. Valtterin kyydissä pääset kätevästi suoraan Rautatiemuseon laituriin ja tapahtuma-alueelle. Liput ovat myynnissä verkkokaupassa keskiviikkoon 7.8.2019 saakka. Lippujen hinnat sisältävät sekä matkaliput junaan että tapahtumarannekkeen.

Jos paikkoja jää, myydään lippuja tapahtumapäivänä junasta, jossa maksuvälineenä käyvät käteinen sekä yleisimmät maksukortit. Tervetuloa matkustamaan tyylillä Rautatiemuseopäivään!