Liput Rautatiemuseopäivään ja Perinnejuna Valtteriin nyt myynnissä verkkokaupassa

Jokavuotinen koko perheen tapahtuma Rautatiemuseopäivä järjestetään tänä vuonna sunnuntaina 11.8.2019. Tänä vuonna liput tapahtumaan voi ostaa ennakkoon Trafiikki-museoiden verkkokaupasta. Tapahtumaliput ovat myynnissä verkkokaupassa heinäkuun ajan ja myynti päättyy keskiviikkona 31.7.2019. Tapahtumapäivänä liput voi ostaa sisääntuloporteilta.

Osta liput ennakkoon täältä.

Lisätietoja tapahtumasta.

Myös Perinnejuna Valtteri suuntaa jälleen Helsingistä suoraan Rautatiemuseopäivän ytimeen tapahtuma-alueelle. Helsingin päärautatieaseman lisäksi kyytiin pääsee Tikkurilasta ja Järvenpäästä. Valtteri lähtee Helsingistä klo 9.45 ja saapuu Rautatiemuseon alueelle klo 10.58. Paluujuna kohti Helsinkiä lähtee klo 15.11. Liput Perinnejuna valtteriin kannattaa ostaa ennakkoon verkkokaupasta. Lippujen hinnat sisältävät sekä matkaliput junaan että tapahtumarannekkeen. Liput ovat myynnissä verkkokaupassa keskiviikkoon 7.8.2019 asti. Jos paikkoja jää, myydään lippuja vielä tapahtumapäivänä junasta.