Yhden Yön Juttu Suomen Rautatiemuseossa

Päivämäärä:
04.05.2016

Yhden Yön Juttu - kaupunkitapahtuma järjestetään nyt helatorstain aattona. Suomen Rautatiemuseossa tapahtumaa vietetään puistopiknikin ja hyvän musiikin merkeissä. Valma ja VarsiNaiset esiintyy museon puistossa klo 19.00, 19.45 ja 20.30. Mukaan kannattaa ottaa omat viltit sekä piknik-eväät. Pientä syötävää ja juotavaa voi ostaa Pakarituvan kesäkahvilasta museon puistossa. Sadesäällä VarsiNaisten keikka pidetään museon sisätiloissa. Huomioithan, että avotulen teko ja tupakointi ovat kiellettyjä museoalueella.

Ennen konserttia n. klo 15–19 kannattaa kokeilla museon puistojunaa, joka ajeluttaa pienempiä ja isompia matkustajia puiston ympäri sään salliessa. Liput puistojunaan: lapset 1 €, aikuiset 2 €.

Opastettuja kierroksia museon puistossa järjestetään klo 16–18.30, tarvittaessa 15 minuutin välein. Lyhyet opastukset lähtevät liikkeelle Pakarituvan kesäkahvilan edestä.

Tapahtumaan ja Suomen Rautatiemuseoon on vapaa pääsy helatorstain aattona 4.5.2016. Museo on avoinna klo 12–22. Tervetuloa!