Yhden Päivän Juttu Suomen Rautatiemuseossa

Päivämäärä:
29.05.2014

Suomen Rautatiemuseo osallistuu Yhden Päivän Juttu -kaupunkitapahtumaan ja viettää samalla kesäkauden avajaisia. Wanhat Saabit kokoontuvat museon pihalla helatorstaina noin klo 11–14.  Museon puistorautatiellä voi sään salliessa matkustaa pienen junan kyydissä kauniin museopuiston ympäri. Junakierros on maksullinen: lapset 1 €, aikuiset 2 €.

Leena-veturi on liikenteessä museoraiteella n. klo 11–15. Leena on Suomen vanhin toimintakuntoinen leveäraiteinen höyryveturi, joka on valmistettu Saksassa vuonna 1910. Junakyyti on maksullinen: 2 €/henkilö, alle 7-vuotiaat ilmaiseksi.

Kesäkahvila Café Strömberg on avoinna museon puistossa klo 10–16.30. Suomen Rautatiemuseo on avoinna klo 10–17 ja museoon on ilmainen sisäänpääsy. Tervetuloa viettämään museon kesäkauden avajaisia ja Yhden Päivän Juttua Suomen Rautatiemuseoon!