Vanhan rautatiekirjallisuuden myyntipäivät museolla 17.–29.1.2023

Tule tekemään löytöjä vanhan kirjallisuuden parissa! Rautatiemuseon kokoustilassa museokaupan yhteydessä on kahden viikon ajan 17.–29.1.2023 myytävänä erikoiseriä rautatieaiheista kirjallisuutta ja alan lehtiä.

Valikoimaan voi tutustua museon aukioloaikoina tiistaista perjantaihin klo 12–15 ja lauantaista sunnuntaihin klo 12–17. Huom. kuukauden viimeisenä keskiviikkona 25.1.2023 kirjallisuusmyynti on avoinna klo 10–15.

Tapahtuman järjestää Rautatiemuseon Ystävät ry. Tervetuloa!

Suomen Rautatiemuseoon toimitetaan vuoden mittaan paljon erilaista rautatieaiheista kirjallisuutta. Siitä otetaan kappaleet Rautatiemuseon kirjastoon, osa toimitetaan muihin museoihin ja niiden kirjastoihin ja loput päätyvät myyntitapahtumien avulla yksityisten tutkijoiden, harrastajien ja muiden kiinnostuneiden käyttöön.

Vanhoja rautatiekirjoja kirjallisuusmyynnissä vaalean myyntipöydän päällä.