Suomen Rautatiemuseo osallistuu 29.10. illalla Hyvinkään Halo -valotapahtumaan

Suomen Rautatiemuseo osallistuu Vanhankirkonsillan ja Kipinä-talon avajaisiltaan perjantaina 29.10. järjestämällä iltaohjelmaa Hankopaanan varrella.

Höyryveturi Leena ja kolmannen luokan matkustajavaunu kuljettavat matkustajia tavara-aseman ja Rautatiemuseon välillä. Matkustajavaunuun otetaan kerralla enimmillään 20 matkustajaa, ja junan kyytiin pääsee maksutta. Ensimmäinen lähtö on museon tavara-asemalta klo 18.15 ja viimeinen lähtö klo 20.15.

Museon tavara-aseman luona 1950-luvun kahvilavaunussa on myynnissä kahvia ja pientä syötävää. Kahvilaan mahtuu kerralla 16 asiakasta.

Suomen Rautatiemuseo ja kahvilavaunu on avoinna 29.10.2021 klo 18–20.30. Museoon on tapahtuman ajan vapaa pääsy. Tervetuloa!

Katso Hyvinkään Halo -valotapahtuman koko ohjelma!

Matkustajia asemalaiturilla Leena-höyryveturin ja kolmannen luokan matkustajavaunun luona.