SINISTEN VAUNUJEN YSTÄVÄT -YHDISTYS JÄRJESTÄÄ RAUTATIEMUSEOLTA RETKEN RAJAMÄEN RYYPPI -MUSEOON 17.–18.6.2023

Matkusta Sinisten vaunujen kyydillä Rautatiemuseolta Rajamäelle ja tutustu samalla Tehdas- ja alkoholimuseoon eli Rajamäen Ryyppiin! Retkiajoja järjestetään lauantaina 17.6. ja sunnuntaina 18.6. Myös Rajamäeltä voi matkustaa junalla Hyvinkäälle Rautatiemuseolle. Junalippuja myydään asemalaiturilla ja junassa.

Katso aikataulut ja junalippujen hinnat Sinisten vaunujen ystävät -yhdistyksen sivuilta.

Opastuskierrokset Rajamäen Ryyppi -museoon lähtevät tasatunnein. Opastettu kierros kestää noin tunnin ja siihen mahtuu mukaan enintään 24 henkilöä. Varaa paikkasi kierrokselle etukäteen sähköpostilla: petri.lehtonen@nurmijarvi.fi. Myös paikan päällä museolla voi kysellä vapaita paikkoja, jos tilaa vielä on.

Huom! Rajamäen Ryyppi -museo ei ole esteetön. Museotilat ovat neljässä kerroksessa, joihin kuljetaan kierreportaita.

Pääsymaksut Rajamäen Ryyppiin:

peruslippu 7 €