Rautatiemuseo kerää interrail-kokemuksia tulevaan Liikkeelle-näyttelyynsä

Teitkö sinä elämäsi matkan reilaten ympäri Eurooppaa? Jaa kanssamme matkakokemuksesi kertomuksina, kuvina, muistoesineinä tai videoklippeinä, lähettämällä ne osoitteeseen: Ragni Reichardt, Suomen Rautatiemuseo, Hyvinkäänkatu 9, 05800 Hyvinkää tai ragni.reichardt@rautatiemuseo.fi, p. 040 8624510. Muista liittää mukaan myös omat yhteystietosi.

Interrail-matkailu liikuttaa vuosittain massoittain matkailijoita ympäri Eurooppaa. Matkalta tarttuu mukaan uusia kokemuksia, elämyksiä, ystävyyssuhteita, kuvia, postikortteja, videoklippejä ja paljon muuta.

”Mitä tapahtuu kun kaksi sinisilmäistä neitoa päättävät matkustaa Saksasta Sveitsin ja Italian kautta Ranskaan kahdessa viikossa? Reilaus oli intensiivinen, nopeatempoinen ja täynnä seikkailuja. Matkalta tarttui mukaan uusia ystäviä ja huikeita elämyksiä, uiminen Välimeressä, Atlantissa ja Reinissä, hieno illallinen Baselissa, surkea illallinen Torinossa, rannalla loikoilua Finale Liguressa, kielimuureja ja väärinkäsityksiä Nizzassa ja viinin maistelua Bordeaux’ssa. Unelmien seikkailu, sanon minä! ”