Rautatiekirjallisuuden myyntipäivät jatkuvat museolla 6.2.2022 saakka

Huom! Kirjamyynti jatkuu aiemmasta tiedosta poiketen vielä viikonloppuna 4.–6.2.2022.

Tule tekemään löytöjä vanhan kirjallisuuden parissa! Rautatiemuseon kokoustilassa museokaupan yhteydessä on runsaan kahden viikon ajan myytävänä erikoiseriä rautatieaiheista kirjallisuutta ja alan lehtiä. Myynnissä on mm. VR:n historiikkeja ja vanhoja aikatauluja.

Valikoimaan voi tutustua museon aukioloaikoina tiistaista perjantaihin klo 12–15 ja lauantaista sunnuntaihin klo 12–17. Huom. keskiviikkona 26.1.2022 kirjallisuusmyynti on avoinna klo 10–15.

Huomioithan, että kirjamyyntitilassa voi olla kerralla max. 10 henkilöä, jotta riittävät turvavälit saadaan pidettyä. Jos määrä ylittyy, odatathan museokaupan puolella.

Tapahtuman järjestää Rautatiemuseon Ystävät ry. Tervetuloa!

Suomen Rautatiemuseoon toimitetaan vuoden mittaan paljon erilaista rautatieaiheista kirjallisuutta. Siitä otetaan kappaleet Rautatiemuseon kirjastoon, osa toimitetaan muihin museoihin ja niiden kirjastoihin ja loput päätyvät myyntitapahtumien avulla yksityisten tutkijoiden, harrastajien ja muiden kiinnostuneiden käyttöön.

Vanhoja aikataulukirjoja myyntipöydällä Suomen Rautatiemuseossa.