Puistojuna on päivittäin liikenteessä sään salliessa, juhannuksena ajotauko

Suosittu puistojuna on liikkeellä jälleen tänä kesänä Rautatiemuseon puistossa! Pieni Deeveri-veturi ottaa kyytiinsä pienempiä ja isompia matkustajia huomioiden riittävät turvavälit ja hygienian.

Puistojuna on sään salliessa liikenteessä joka päivä 1.6.–15.8.2021 klo 10.30–15.30 (juhannuksena 25.–27.6. ei liikennöidä). Sadesäällä puistojuna ei voi kulkea.

Muistathan pitää riittävää turvaväliä muihin ihmisiin, jos puistojunan pysäkille kertyy jonoa. Junaan otetaan kerralla rajoitettu määrä matkustajia riittävien turvavälien takaamiseksi. Turvallisuussyistä voimme keskeyttää liikennöinnin tarvittaessa.

Museon sisäänpääsymaksun hinnalla pääsee myös puistojunan kyytiin. Jos tulet pelkästään junaan, osta puistojunalippu Pakarituvan kahvikioskista museon puistossa. Lippu maksaa 1 euron ja se on voimassa koko päivän.

Tervetuloa virkistävälle juna-ajelulle!

Puistojuna liikenteessä Suomen Rautatiemuseon puistorautatiellä.