Puistojuna on päivittäin liikenteessä sään salliessa

Museon puistojuna on jälleen liikkeellä Rautatiemuseon puistossa! Pieni Deeveri-veturi ottaa kyytiinsä pienempiä ja isompia matkustajia huomioiden riittävät turvavälit ja hygienian.

Puistojuna on sään salliessa liikenteessä joka päivä 1.6.–16.8.2020 klo 10.30–16 (juhannuksena 19.–21.6. ei liikennöidä). Sadesäällä puistojuna ei voi kulkea.

Puistojunaan otetaan rajoitettu määrä matkustajia riittävien turvavälien takaamiseksi. Turvallisuussyistä voimme keskeyttää puistojunan liikennöinnin tarvittaessa.

Puistojunalippu sisältyy museon pääsymaksuun. Ilmaiseksi sisään pääsevät, kuten perhelipun lapset ja alle 7-vuotiaat, tai pelkkään puistojunaan tulevat maksavat junalipusta 1 euron. Puistojunalippuja myydään museon kioskikahvilassa. Lippu on voimassa koko päivän.

Tervetuloa virkistävälle juna-ajelulle!