Puistojuna on liikenteessä päivittäin sään salliessa

Museon puistojuna on liikkeellä jälleen tänä kesänä Rautatiemuseon puistossa! Pieni Deeveri-veturi ottaa kyytiinsä pienempiä ja isompia matkustajia ja tekee kierroksen museon vehreässä puistossa.

Puistojuna on sään salliessa liikenteessä joka päivä 4.6.–14.8.2022 klo 10.30–16 (juhannuksena 24.–26.6. ei liikennöidä). Sadesäällä puistojuna ei voi kulkea.

Museon sisäänpääsymaksun hinnalla pääsee myös puistojunan kyytiin. Jos tulet pelkästään junaan, osta puistojunalippu Pakarituvan kahvikioskista museon puistossa. Lippu maksaa 1 euron ja se on voimassa koko päivän.

Tunnelmallinen Pakarituvan kahvikioski museon puistossa palvelee 14.8. saakka. Kahvikioski puiston asiakaspaikkoineen on avoinna päivittäin klo 10–16.30.

Tervetuloa virkistävälle juna-ajelulle ja nauttimaan kahvikioskin antimista museon puistoon!

Puistojuna kulkee Rautatiemuseon vehreässä puistossa mukanaan veturinkuljettaja ja kolme lasta.