Postia asemapoika Fransille -kierroksia hiihtolomaviikolla

Päivämäärä:
22.02.2017

Postia asemapoika Fransille on lapsille suunnattu seikkailukierros, joka vie mukanaan höyryvetureiden ja keisareiden aikaan.

Keisari Aleksanteri III matkustaa Suomen suuriruhtinaskuntaan keisarillisella junalla vuonna 1885. Keisarin junan pysähtyessä eräällä asemalla riittää vilinää ja vilskettä. Asemapäällikkö touhottaa järjestelyitä ja aseman nuorelle apupojalle, Fransille, on saapunut eriskummallinen postipaketti. Mutta missä Frans piileksii, ja mitä kummallinen paketti mahtaa sisältää?

Teatteri Vuohen vauhdikas työryhmä toteuttaa draamakierroksia Suomen Rautatiemuseossa hiihtolomaviikolla keskiviikkona 22.2.2017 klo 10.00 & 11.30 (3-6-vuotiaat) ja 13.30 & 15.00 (yli 6-vuotiaat). Aamupäivän kierroksille on hyvä osallistua oman aikuisen kanssa. Iltapäivän kierroksille suosittelemme lapsia osallistumaan ilman aikuista. Pukeutumisessa kannattaa huomioida, että näyttelyhalleissa on viileää talvikuukausina.

Kierroksen hinta: 5 euroa/osallistuja. Tiedustelut ja ennakkoilmoittautumiset 31.1. alkaen sähköpostilla: saana.palamaa@rautatiemuseo.fi. Kun ilmoittaudut, lähetä osallistujien nimet, lapsen ikä ja toivottu kierrosaika.

Huom! Museo on avoinna hiihtolomaviikolla 21.2.–26.2. ti–pe klo 10–15 ja la–su klo 10–17.