Perinnejuna Valtteri matkaa Porvoon suunnalta Rautatiemuseopäivään - liput ennakkoon verkkokaupasta

Perinnejuna Valtteri vierailee Rautatiemuseopäivänä 7.8.2016 ensimmäistä kertaa Porvoossa. Valtterin kyydissä voi tehdä elämyksellisen päiväretken tapahtumaan. Matkustajia otetaan kyytiin Porvoosta ja Porvoon museorautatien varrelta Kiialasta, Haksista ja Hinthaarasta sekä Nikkilästä, Keravalta, Järvenpäästä ja Jokelasta. Tarkemmat tiedot tapahtumasta ja Valtteri-ajosta löytyvät täältä.

Meno-paluuliput, jotka sisältävät myös tapahtumarannekkeen, ovat nyt myynnissä Rautatiemuseon verkkokaupassa.  Liput ovat ostettavissa verkkokaupasta tiistaihin 2.8. asti. Lippuja myydään myös junassa, jos paikkoja on jäljellä.