Perinnejuna Valtteri liikenteessä 13.5. Liput myynnissä lähtölaiturilla Helsingin päärautatieasemalla ja pysähtymispaikoilla

Pienoisjunatreffeille Suomen Rautatiemuseoon voi tehdä lauantaina 13.5.2017 elämyksellisen päiväretken Perinnejuna Valtterilla. Pienoisjunatreffit on jokakeväinen viikonlopputapahtuma, jonne kaikenikäiset kävijät ovat tervetulleita tutustumaan pieniin juniin ja pienoisrautateihin. Tapahtumassa voi ihailla erilaisia, taidokkaasti rakennettuja pienoisrautateitä, jotka on tuotu museolle vain tätä tapahtumaa varten.

Perinnejuna Valtteri lähtee Helsingin päärautatieasemalta 13.5. klo 9.47 ja saapuu Rautatiemuseon alueelle klo 10.01. Matkalla Valtteri tekee pysähdykset Tikkurilassa 10.01 ja Järvenpäässä 10.18. Paluujuna Helsinkiin lähtee Rautatiemuseolta klo 15.30 ja on perillä päärautatieasemalla klo 16.27.

Valtterin lippujen ennakkomyynti museon verkkokaupassa on päättynyt. Lippuja on vielä jäljellä ja niitä myydään 13.5. noin puolituntia ennen junan lähtöä Helsingin päärautatieasemalta. Liput ovat myynnissä lähtölaiturilla 9. Lisäksi lippuja myydään pysähdyspaikoilla Tikkurilassa ja Järvenpäässä junan saavuttua asemalle. Paikkoja Perinnejuna Valtterissa on rajoitetusti.

Perinnejuna Valtterin tarkemman aikataulun 13.5. ja hinnat löydät täältä.