Museon tulevaa ohjelmaa: Yleisöopastus 27.11.2022 ja Joulujuna-tapahtuma 3.12.2022

Tulevina viikkoina on mahdollisuus tutustua Perinnejuna Valtteriin kahdessakin eri tapahtumassa. Sunnuntaina 27.11.2022 klo 13 on luvassa yleisöopastus Perinnejuna Valtteriin ja sen kolmeen vaunuun: kolmannen luokan päivävaunuun, kahvilavaunuun ja konduktöörivaunuun. Puolen tunnin mittaiselle opastukselle voi osallistua museon sisäänpääsymaksun hinnalla.

Lauantaina 3.12.2022 Perinnejuna Valtteri on liikenteessä joulunpunaisten dieselvetureiden vetämänä, kun museolla vietetään Joulujuna-tapahtumaa. Juna-ajelu museon ratapihalla on maksuton ja sopii kaikenikäisille. Joulupukki on mukana tervehtimässä perheen pienimpiä. Museon näyttelyihin on normaalit sisäänpääsymaksut. Rautatiemuseon Joulujuna-tapahtuma on osa Hyvinkään yhteistä joulunavaustapahtumaa.

Lue tarkemmin tulevista tapahtumista.

Perinnejuna Valtteri on liikenteessä lumisissa talvimaisemissa punakeltaisen dieselveturin vetämänä.