Museon puistojuna liikenteessä sään salliessa

Päivämäärä:
03.06.2023 - 13.08.2023

Museon puistojuna on liikkeellä jälleen tänä kesänä Rautatiemuseon puistossa! Pieni Deeveri-veturi ottaa kyytiinsä pienempiä ja isompia matkustajia ja tekee kierroksen museon vehreässä puistossa. Joinakin päivinä liikenteessä saattaa olla vihreä Aatto-veturi.

Puistojuna on sään salliessa liikenteessä päivittäin 3.6.–13.8.2023 klo 10.30–16 (juhannuksena 23.–25.6. ei liikennöidä). Sadesäällä puistojuna ei voi kulkea turvallisuussyistä.

Museon sisäänpääsymaksun hinnalla pääsee myös puistojunan kyytiin. Jos tulet pelkästään junaan, osta puistojunalippu Pakarituvan kahvikioskista museon puistossa. Lippu maksaa 1 euron ja se on voimassa koko päivän.

Tunnelmallinen Pakarituvan kahvikioski museon puistossa palvelee 13.8. saakka. Kahvikioski on avoinna päivittäin klo 10–16.30 (juhannuksena 23.–25.6. kahvikioski on suljettu).

Tervetuloa juna-ajelulle ja nauttimaan kahvikioskin antimista museon kauniiseen puistoon!

Punavalkoinen pienveturi on museon puistoradalla kyydissään veturinkuljettaja ja kolme lasta.