Matkusta Perinnejuna Valtterilla Pienoisjunatreffeille - liput nyt myynnissä verkkokaupassa

Pienoisjunatreffeille Suomen Rautatiemuseoon voi tehdä lauantaina 20.5.2023 päiväretken Helsingin suunnasta Perinnejuna Valtterilla. Pienoisjunatreffit on jokakeväinen viikonlopputapahtuma, jonne kaikenikäiset kävijät ovat tervetulleita tutustumaan pieniin juniin ja pienoisrautateihin. Tapahtumassa voi ihailla erilaisia, taidokkaasti rakennettuja pienoisrautateitä, jotka on tuotu museolle vain tätä tapahtumaa varten.

Perinnejuna Valtteri lähtee Helsingin päärautatieasemalta klo 9.45 ja ottaa matkustajia kyytiin myös Tikkurilasta sekä Järvenpäästä. Rautatiemuseolle Valtteri saapuu klo 10.51. Paluumatkalle lähdetään museolta klo 14.10 ja matka päättyy Helsinkiin klo 15.14.

Huomiothan, että retken kaikki liput myydään verkkokaupan kautta eikä lippuja voi ostaa junasta. Kaikki liput sisältävät meno-paluumatkan sekä sisäänpääsyn Pienoisjunatreffeille.

Osta matkaliput etukäteen Trafiikki-museoiden verkkokaupasta.

Perinnejuna Valtterin kyydissä voit tehdä aikamatkan kolmelle eri vuosikymmenelle. Voit matkustaa 1940-luvun kolmannen luokan päivävaunussa, oman aikakautensa modernissa 1950-luvun kahvilavaunussa tai muistella menneitä 1970-luvun lähiliikennevaunussa. Veturina keulalla on myymäläautonakin tunnettu dieselveturi Dr13 vuosimallia 1965.

Tervetuloa matkustamaan tyylillä!

Perinnejuna Valtteri ruskeine vaunuineen Lohjan aseman luona.