Matkakuumetta Nalle Naavatassu -nukketeatteriesityksiä syyslomaviikolla

Päivämäärä:
20.10.2021

Molemmat esitykset on loppuunvarattu - kiitos kaikille ilmoittautujille!

Pienpaja esittää Suomen Rautatiemuseossa nukketeatteriesityksen Matkakuumetta Nalle Naavatassu keskiviikkona 20.10.2021 klo 10.30 ja 11.30.

Matkakuumetta Nalle Naavatassu kertoo tarinan pienen karhun halusta matkustaa maailmalle, kun kotimetsä täyttyy ihmisistä. Mieli halajaa ulkomaille, kauas, kauas, aina Pietariin asti. Pienpaja tarjoaa osallistavan nukketeatterin iloa ja elämyksiä perinteisin käsinukein. Yleisö osallistuu esitykseen keskustellen ja pienin tehtävin.

Nukketeatteriesitykset sopivat kaikenikäisille, suositus 2–100-vuotiaille. Esityksen kesto on noin 30 minuuttia. Liput: 5 euroa/osallistuja. Käsikirjoitus, valokuvat, nuket ja esitys Pie Lahti.

Ennakkoilmoittautumiset sähköpostilla museolehtori Inka Alénille: inka.alen( at )rautatiemuseo.fi.  Kun ilmoittaudut, lähetä osallistujien nimet ja toivottu esitysaika (10.30 vai 11.30). Yhteen esitykseen voidaan ottaa max 25 henkilöä riittävien turvavälien huomioimiseksi.

Suomen Rautatiemuseo on avoinna syyslomaviikolla 19.10.–24.10.2021 ti-pe klo 10–15 ja la-su klo 12–17.

Käsiteatterinukke Nalle Naavatassu vihreän tavaraliikenneveturin edessä Suomen Rautatiemuseon näyttelyhallissa.
Nalle Naavatassu seikkailemassa Suomen Rautatiemuseossa. Kuva: Pie Lahti