Hiihtolomaviikolla 18.–23.2. museossa on monipuolista ohjelmaa ja pidennetyt aukioloajat

Koululaisten hiihtolomaviikolla Suomen Rautatiemuseoon voi lähteä heti aamusta, sillä museo avautuu jo klo 10.00. Museo on avoinna hiihtolomaviikolla 18.–23.2.2020 ti–pe klo 10–15 ja la–su klo 10–17.

Rautatiemuseossa on monenlaista puuhaa kaikenikäisille, erityisesti koululaisille ja lapsiperheille. Ohjelmassa on omatoimisia puuhakierroksia Perinnejuna Valtterissa, ohjattuja non stop -työpajoja sekä Asematin tarinakierroksia.

Ohjeet ja materiaalit Valtteri-puuhakierroksille ovat saatavilla museon lipunmyynnistä. Toimintaan voi osallistua museon sisäänpääsymaksulla, mutta ohjattuihin työpajoihin ja Asemakatin tarinakierroksille toivomme vapaaehtoista maksua.

Lomaviikon aikana voi testata radanrakennustaitojaan ja kokeilla junaleikkejä museon isolla Brio-radalla. Tarjolla on myös rautatieaiheisia lautapelejä. Tervetuloa!

Katso koko lomaviikon ohjelma tapahtumista.