Hae vapaaehtoiseksi Rautatiemuseopäivään 18.6.2023 mennessä!

Rautatiemuseopäivää suunnitellaan jo vauhdilla. Luvassa on Rautatiemuseon vuoden suurin tapahtumapäivä, joka järjestetään museon alueella sunnuntaina 13.8.2023 klo 10–17. Ohjelmassa on museojunaliikennettä, kääntöpöytänäytöksiä, resiina-ajelua ja paljon muuta. Tapahtumassa vierailee päivän aikana arviolta yli 2000 kävijää.

Tapahtumapäivän valmistelut vaativat museon henkilökunnalta monia työtunteja ja myös monien yhteistyökumppanien panosta. Lisäksi tarvitaan kymmeniä vapaaehtoisia. Haluaisitko sinä olla yksi meidän tärkeistä henkilöistä?

Lähetä lyhyt kuvaus itsestäsi osoitteeseen talkoolaiset@rautatiemuseo.fi. Kerro, mitä osaat ja mikä sinua kiinnostaa. Tehtäviä on tarjolla turvallisuudesta infoon ja keittiöstä lipunmyyntiin. Ilmoittautua voi 18.6. saakka.

Rautatiemuseon vapaaehtoistyöntekijöitä vetureiden ja vaunujen luona museon raiteella.