Hae kesätöitä Rautatiemuseosta - haku on avoinna 31.3. saakka

Suomen Rautatiemuseo etsii asiakaspalvelutiimiin kesätyöntekijöitä toukokuun lopulta elokuun puoliväliin. Museo on avoinna kesäaikana joka päivä ja kesätyöntekijöiden vapaapäivät sijoittuvat pääasiassa arkipäiviin. Tehtäviin kuuluu asiakaspalvelua museokaupassa, lipunmyynnissä ja puistojunassa, kesäkahvilan hoitoa ja tapahtumatoimintaan osallistumista.

Tehtävä edellyttää 18 vuoden ikää, positiivista asiakaspalveluasennetta sekä hyvää suomen ja englannin kielen taitoa.  Kiinnostus historiaan tai rautateihin katsotaan eduksi sekä kokemus kassatyöskentelystä ja muu kielitaito. Toivomme hakijoilta alalle soveltuvia opintoja, kuten matkailu- tai museoalan opintoja.

Museossa noudatetaan yksityisten museoiden työehtosopimusta ja palkkaus on TES:n mukainen.

Lisätietoja tehtävästä ja hakemukset ansioluetteloineen 31.3.2022 mennessä sähköpostitse museonjohtaja Tiina Lehtiselle: tiina.lehtinen(at)rautatiemuseo.fi, p. 040 8625 243.

Suomen Rautatiemuseo on Hyvinkäällä sijaitseva valtakunnallinen vastuumuseo, jota ylläpitää Rautatiemuseon Säätiö. Museo sijaitsee vanhalla Hanko-Hyvinkää -rautatien asema- ja varikkoalueella, jonka kaunis puisto herää eloon kesäksi.

Puistojuna matkustajineen kesäaikaan Rautatiemuseon puistossa.