Postia asemapoika Fransille -seikkailukierrokset hiihtolomaviikolla

17.02.2015

Postia asemapoika Fransille on lapsille suunnattu seikkailukierros, joka vie mukanaan höyryvetureiden ja keisareiden aikaan.

Keisari Aleksanteri III matkustaa Suomen suuriruhtinaskuntaan keisarillisella junalla vuonna 1885. Keisarin junan pysähtyessä asemalla riittää vilinää ja vilskettä.  Asemapäällikkö touhottaa järjestelyitä ja aseman nuorelle apupojalle, Fransille, on saapunut eriskummallinen postipaketti. Mutta missä Frans piileksii, ja mitä kummallinen paketti mahtaa sisältää?

Teatteri Vuohen vauhdikas työryhmä toteuttaa draamakierroksen Suomen Rautatiemuseossa hiihtolomaviikolla tiistaina 17.2. klo 9.30 & 11.00 (3–6-vuotiaat) sekä 13.00 & 14.30 (yli 6-vuotiaat). Aamupäivän kierroksille on hyvä osallistua oman aikuisen kanssa. Iltapäivän kierroksille suosittelemme lapsia osallistumaan ilman aikuisia. Draamakierrokselle voi osallistua museon sisäänpääsymaksun hinnalla.

Tiedustelut ja ennakkoilmoittautumiset sähköpostilla museolehtori Inka Alénille: inka.alen@rautatiemuseo.fi