Suurin osa näyttelytiloista avoinna - sisäänkäynti veturitallin päädystä

Rautatiemuseon yleisötiloissa marraskuun lopulla alkanut remontti etenee. Kaikki yleisö wc-tilat on jo remontoitu. Tällä hetkellä remontti jatkuu museon aulatilassa, johon tehdään uusi lattia ja asiakaspalvelupiste.

Lyhyen sulun jälkeen suurin osa näyttelytiloista on jälleen auki yleisölle. Sisäänkäynti ja museokauppa ovat siirtyneet väliaikaisesti Veturitallin päätyyn. Näyttelytiloista Veturitallin lisäksi ovat auki museon puistossa olevat Hanko-Hyvinkää-radan asemarakennus sekä rautatieläisten entinen asuinrakennus Kasarmi. Remontti estää kuitenkin kulun isoihin näyttelyhalleihin. Näyttelyhallien ollessa suljettuna yleisöltä pääsee muihin näyttelytiloihin tutustumaan maksutta. Uudistettu aula ja isot näyttelyhallit päästään avaamaan maaliskuun lopulla remontin edetessä aikataulussaan.

Työsuojelujulisteita 1980-luvulta. Suomen Rautatiemuseon arkistokokoelma. Julistekokoelma.