Museolla alkoi remontti maanantaina 27.11.2023, asiakastiloja parannetaan

Remontti on edennyt museon sisääntuloaulassa oleviin yleisö WC-tiloihin. Näiden tilojen ollessa työn alla asiakkaiden käytössä ovat Veturitallin päädyssä olevat WC:t.

Tällä hetkellä purkutyöt aiheuttavat ajoittain kovaa meteliä aulassa ja ensimmäisessä näyttelyhallissa.

Suomen Rautatiemuseossa alkoi maanantaina 27.11.2023 remontti, jonka aikana yleisön käytössä olevat WC-tilat sekä sisääntuloaulan lattia uusitaan. Työt aloitettiin Veturitallin päädystä.

Remontti muuttaa joitakin näyttelytilojen kulkureittejä ja aiheuttaa ajoittaista melua asiakastiloissa. Kaikki yleisövessat eivät kuitenkaan ole yhtä aikaa poissa käytöstä. Museo on auki yleisölle normaalisti, mutta remontin edetessä saattaa tulla joitakin päiviä, jolloin museo joudutaan pitämään kiinni. Tiedotamme näistä heti, kun ne ovat tiedossamme.

Rautatiemuseo on auki talvikaudella ti - su klo 10 - 18.

(Päivitetty 9.1.2024)