Ilmoittaudu talkoolaiseksi Rautatiemuseopäivään 27.6. mennessä

Kesä lähestyy ja samoin elokuun Rautatiemuseopäivä. Jotta voimme tarjota kävijöille elämyksellisen tapahtuman, tarvitsemme jälleen joukkoomme reippaita talkoolaisia.

Oletko kiinnostunut toimimaan talkoolaisena Rautatiemuseopäivänä 13.8.2017? Tapahtuma on avoinna yleisölle klo 10–17. Museo tarjoaa päivän aikana talkoolaisille talkooruoan ja talkoolaisen perheelle vapaalipun Rautatiemuseopäivään.

Rautatiemuseopäivä 2017 on osa Suomi 100-juhlavuoden ohjelmaa, joten talkoolaisilla on samalla hieno tilaisuus osallistua juhlavuoden juhlimiseen ainutlaatuisella tavalla.

Jos olet kiinnostunut toimimaan talkoolaisena, ilmoittaudu viimeistään 27.6. mennessä mieluiten sähköpostitse osoitteeseen talkoolaiset@rautatiemuseo.fi

Jos sinulla on tallessa aiempina vuosina käytetty punainen Rautatiemuseopäivän t-paita, niin otathan sen mukaan. Jos sinulla ei ole vielä paitaa, niin kerro tarvittavan t-paidan koko ilmoittautumisen yhteydessä 27.6. mennessä, jolloin teemme paitatilauksen.

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä myös postiosoitteesi sekä mahdollinen erityisruokavaliosi.

Aurinkoista kesää ja Rautatiemuseopäivän odotusta!