Rautatiemuseon puistojuna on liikenteessä ja kahvikioski avoinna 15.8.2021 saakka

Museon puistojuna on liikenteessä sunnuntaihin 15.8. saakka päivittäin klo 10.30–15.30 sään salliessa. Pieni Aatto-veturi ottaa kyytiinsä pienempiä ja isompia matkustajia huomioiden riittävät turvavälit ja hygienian. Sadesäällä puistojuna ei voi kulkea.

Pakarituvan kahvikioski museon puistossa palvelee 15.8. saakka. Kahvikioski puiston asiakaspaikkoineen on avoinna päivittäin klo 10–16.30.

Suomen Rautatiemuseo on avoinna elokuun loppuun saakka joka päivä klo 10–17. Riihimäki–Pietari -radan vaiheista kertova Tuokioita Pietarin radalta -näyttely on avoinna sunnuntaihin 12.9. saakka. Museon näyttelytiloissa on turvallista kulkusuuntaa osoittavat nuolet.

Jotta museokäynti pysyy kaikille turvallisena, Rautatiemuseossa suositellaan vahvasti kasvomaskin tai visiirin käyttöä sisätiloissa. Tärkeää on myös huomioida riittävät turvavälit ja huolehtia hyvästä käsihygieniasta. Maksamiseen suosittelemme Museokorttia tai muuta korttimaksua.

Tervetuloa Suomen Rautatiemuseoon!

Rautatiemuseon puistojuna vauhdissa museon puistossa.