Puistojunan ja Pakarituvan kesäkahvilan toiminta pyörähtävät käyntiin 10.6.

Rautatiemuseon puistossa sijaitseva tunnelmallinen Pakarituvan kesäkahvila avaa ovensa ja aloittaa kesäkauden lauantaina 10.6.2017, jolloin museossa vietetään kesäkauden avajaistapahtumaa.

Museon valloittava puistojuna aloittaa liikennöinnin samana päivänä. Pieni juna ajeluttaa pienempiä ja isompia matkustajia museon puiston ympäri. Puistojunan matkalippu sisältyy museon pääsymaksun hintaan. Ilmaiset alle 7-vuotiaat lapset, perhelipun lapset, vain museonpuistossa vierailevat asiakkaat ym. voivat ostaa lipun juna-ajelulle joko museon lipunmyynnistä tai kesäkahvilasta. Hinta: 1€, lippu on voimassa koko päivän.

Pakarituvan kesäkahvila ja puistojuna palvelevat asiakkaita päivittäin 10.6.–13.8.2017 (paitsi juhannuksena). Kesäkahvila on avoinna klo 10–16.30 ja puistojuna liikennöi säävarauksella klo 10.30–16.30.