PERUTTU Matkakuumetta Nalle Naavatassu -nukketeatteriesityksiä syyslomaviikolla

Päivämäärä:
14.10.2020

Molemmat esitykset on peruttu sairastumisen takia. Pahoittelemme.

Pienpaja esittää Suomen Rautatiemuseossa nukketeatteriesityksen Matkakuumetta Nalle Naavatassu keskiviikkona 14.10.2020 klo 10.30 ja 11.30.

Matkakuumetta Nalle Naavatassu kertoo tarinan pienen karhun halusta matkustaa maailmalle, kun kotimetsä täyttyy ihmisistä. Mieli halajaa ulkomaille, kauas, kauas, aina Pietariin asti. Pienpaja tarjoaa osallistavan nukketeatterin iloa ja elämyksiä perinteisin käsinukein. Yleisö osallistuu esitykseen keskustellen ja pienin tehtävin.

Nukketeatteriesitykset sopivat kaikenikäisille, suositus 2–100-vuotiaille. Esityksen kesto on noin 30 minuuttia. Liput: 5 euroa/osallistuja. Käsikirjoitus, valokuvat, nuket ja esitys Pie Lahti.

Ennakkoilmoittautumiset sähköpostilla museolehtori Inka Alénille: inka.alen( at )rautatiemuseo.fi.  Kun ilmoittaudut, lähetä osallistujien nimet ja toivottu esitysaika (10.30 vai 11.30). Yhteen esitykseen voidaan ottaa max 25 henkilöä, jotta saamme pidettyä riittävät turvavälit koronatilanteen takia.

Suomen Rautatiemuseo on avoinna syyslomaviikolla 13.10.–18.10. ti klo 10–18, ke-pe klo 10–15 ja la-su klo 12–17.

Nalle Naavatassu seikkailemassa Suomen Rautatiemuseossa. Kuva: Pie Lahti