Katso ennakkotiedot museon syyslomaviikon ohjelmasta!

Suomen Rautatiemuseossa on luvassa mukavaa erikoisohjelmaa koululaisten syyslomaviikolla, kuten museojunaliikennettä, nukketeatteria ja pienoisrautateitä.

Museo järjestää elämyksellisen syysretken Perinnejuna Valtterilla Hyvinkäältä Hankoon lauantaina 16.10.2021. Tammisaaressa ja Lappohjassa on luvassa järjestettyä ohjelmaa. Kaikki lippuvaihtoehdot tulevat myyntiin verkkokauppaan eikä junasta voi ostaa lippuja. Lisätietoja retkipäivästä on tulossa lähiaikoina museon nettisivuille.

Pienpaja esittää museon kokoustilassa nukketeatteriesityksen Matkakuumetta Nalle Naavatassu keskiviikkona 20.10. klo 10.30 ja 11.30. Liput: 5 euroa/osallistuja. Ikäsuositus: 2–100 -vuotiaille.

Ennakkoilmoittautumiset sähköpostilla: inka.alen(at)rautatiemuseo.fi. Kun ilmoittaudut, lähetä osallistujien nimet ja toivottu esitysaika (10.30 vai 11.30).

Katso lisätietoja esityksistä!

Museon Lättähattu on liikenteessä Rautatiemuseon alueella torstaina 21.10. klo 11–14. Liput junaan: 4 €/ henkilö, alle 7-vuotiaat ilmaiseksi.

Perjantaina ja lauantaina 22.–23.10. museon kokoustilassa on esillä Hyvinkään asema-aluetta esittävä pienoisrautatie, jossa liikennöidään suomalaisella rautatiekalustolla.

Suomen Rautatiemuseo on avoinna syyslomaviikolla 19.–24.10.2021 ti-pe klo 10–15 ja la-su klo 12–17. Tervetuloa!

Syysloman ohjelma täydentyy vielä - seuraathan museon nettisivuja!

Lättähattu-kiskobussi Rautatiemuseon raiteella. Kaksi matkustajaa on laskeutumassa alas Lättähatusta asemalaiturille.