Vanhan rautatieaiheisen kirjallisuuden myyntipäivät

Päivämäärä:
12.01.2016 - 24.01.2016

Rautatiemuseon kokoustilassa museokaupan yhteydessä on kahden viikon ajan myytävänä erikoiseriä rautatieaiheista kirjallisuutta ja alan lehtiä. Valikoimaan voi tutustua museon aukioloaikoina tiistaista perjantaihin klo 12–15  ja lauantaista sunnuntaihin klo 12–17. Myynnissä on mm. 1950–60 -luvuilla otettuja valokuvia rautatiekalustosta, Radanrakennuskertomuksia sekä erilaisia raportteja.

Huom! Kirjallisuusmyynnin avauspäivänä tiistaina 12.1.2016 museo on avoinna poikkeuksellisesti klo 12–18.

Suomen Rautatiemuseoon toimitetaan vuoden mittaan paljon erilaista rautatieaiheista kirjallisuutta. Siitä otetaan kappaleet museon kirjastoon, osa toimitetaan muihin museoihin ja niiden kirjastoihin ja loput päätyvät myyntitapahtumien avulla yksityisten tutkijoiden, harrastajien ja muiden kiinnostuneiden käyttöön.

Tervetuloa tekemään kirjalöytöjä!