Selfie-kilpailu käynnistyy museon syntymäpäivän aattona 15.3.2015

Prinsessa-lempinimen saanut Rautatiemuseon höyryveturi (Hv1 nro 555) täyttää tänä vuonna 100 vuotta. Prinsessan juhlavuoden aloittaa museon syntymäpäivänä käynnistyvä selfie-kilpailu, jossa itsensä voi ikuistaa Prinsessa-veturin kanssa.  Kaikkien selfie-kilpailuun osallistuneiden kesken arvotaan ranneke elokuussa pidettävään Rautatiemuseopäivään. Kilpailu jatkuu aina heinäkuun loppuun ja selfie-kisan arvontoja suoritetaan maalis-, huhti-, touko-, kesä- ja heinäkuun lopussa. Ota selfie Prinsessa-veturin kanssa ja kokeile onneasi arvonnassa!

Selfie-kilpailun säännöt

1. Tule Suomen Rautatiemuseoon ja etsi näyttelystä juhlavuoden sankari Hv1 nro 555 a.k.a Prinsessa/Heikki.

2. Ota telineestä tiara tai lakki ja aseta se päähäsi.

3. Ota selfie.

4. Tallenna selfie facebookiin tai twitteriin ja laita kuvan eteen tunnus #prinsessa555 tai #heikki555 sekä @rautatiemuseo