Valtteri-junan lippuja voi ostaa junasta - myynti verkkokaupassa on päättynyt

Pienoisjunatreffeille Suomen Rautatiemuseoon voi tehdä lauantaina 19.5.2018 elämyksellisen päiväretken Perinnejuna Valtterilla. Pienoisjunatreffit on jokakeväinen viikonlopputapahtuma, jonne kaikenikäiset kävijät ovat tervetulleita tutustumaan pieniin juniin ja pienoisrautateihin. Tapahtumassa voi ihailla erilaisia, taidokkaasti rakennettuja pienoisrautateitä, jotka on tuotu museolle vain tätä tapahtumaa varten.

Perinnejuna Valtteri lähtee Helsingin päärautatieasemalta klo 10.00 ja saapuu Rautatiemuseon alueelle klo 11.08. Juna pysähtyy tänä vuonna myös Tikkurilassa klo 10.14 ja Järvenpäässä klo 10.33. Paluujuna Helsinkiin lähtee Rautatiemuseolta klo 14.30, pysähtyy Järvenpäässä klo 14.57, Tikkurilassa klo 15.16 ja on perillä päärautatieasemalla klo 15.31.

Lippujen myynti museon verkkokaupassa on päättynyt. Lippuja on edelleen jäljellä ja niitä voi ostaa Valtteri-junasta. Matkaliput sisältävät sisäänpääsyn museoon ja Pienoisjunatreffit -tapahtumaan.