Perinnejuna Valtteri liikenteessä 14.5. Liput myynnissä lähtölaiturilla Helsingin päärautatieasemalla!

Pienoisjunatreffeille Suomen Rautatiemuseoon voi tehdä lauantaina 14.5.2016 elämyksellisen päiväretken Perinnejuna Valtterilla. Pienoisjunatreffit on jokakeväinen viikonlopputapahtuma, jonne kaikenikäiset kävijät ovat tervetulleita tutustumaan pieniin juniin ja pienoisrautateihin. Tapahtumassa voi ihailla erilaisia, taidokkaasti rakennettuja pienoisrautateitä, jotka on tuotu museolle vain tätä tapahtumaa varten.

Perinnejuna Valtteri lähtee Helsingin päärautatieasemalta 14.5. klo 10.25 ja saapuu Rautatiemuseon alueelle klo 11.20. Paluujuna Helsinkiin lähtee Rautatiemuseolta klo 15.40 ja on perillä päärautatieasemalla klo 16.35.

Valtterin lippujen ennakkomyynti museon verkkokaupassa on päättynyt. Lippuja on vielä jäljellä ja niitä myydään 14.5. klo 9.30 alkaen Helsingin päärautatieasemalla junan lähtölaiturilla (raide 11). Paikkoja Perinnejuna Valtterissa on rajoitetusti. Lipun hinta sisältää meno-paluumatkan Helsinki-Rautatiemuseo-Helsinki sekä sisäänpääsyn Pienoisjunatreffeille Suomen Rautatiemuseoon. Hinnat: Aikuinen 30€, lapsi (7-17 v.) 10€, perhelippu 60€. Pelkkä meno, aikuinen 22€.