Nyt voi hakea Rautatiemuseon säätiön apurahaa vuodelle 2016

Rautatiemuseon säätiö julistaa haettavaksi vapaamuotoisella hakemuksella vuoden 2016 apurahan henkilöille tai yhteisöille, jotka ovat toimineet ansiokkaasti rautatieperinteen vaalijana. Apuraha(t) voidaan myöntää myös rautatiehistorian tutkimustyöhön tai julkaisemiseen.

Apuraha on haettava maaliskuun loppuun 2016 mennessä. Apurahan saajille ilmoitetaan apurahan saamisesta kirjeitse tai sähköpostitse ja heidän on toimitettava selvitys rahan käytöstä vuoden sisällä sen myöntämisestä.

Hakemuksesta tulee ilmetä hakijan henkilötiedot, osoite, apurahan käyttötarkoitus ja kustannusselvitys sekä anottava summa. Lisätietoja tarvittaessa antaa Tiina Lehtinen p. 040 8625 243, tiina.lehtinen@rautatiemuseo.fi.

Hakemus toimitetaan kirjeitse osoitteella Rautatiemuseon säätiö, Apuraha-anomus, Hyvinkäänkatu 9, 05800 Hyvinkää. Apurahansaajat julkaistaan päätösten antamisen jälkeen.

Rautatiemuseon säätiön hallitus