Museon puistojunan ja kesäkahvilan toiminta pyörähtää käyntiin 2.6.2018

Rautatiemuseon puistossa sijaitseva tunnelmallinen Pakarituvan kesäkahvila avaa ovensa ja aloittaa kesäkauden lauantaina 2.6.2018, jolloin museossa vietetään kesäkauden avajaistapahtumaa.

Museon valloittava puistojuna aloittaa liikennöinnin samana päivänä. Pieni juna ajeluttaa pienempiä ja isompia matkustajia museon puiston ympäri sään salliessa. Puistojunalippu sisältyy museon pääsymaksuun. Ilmaiseksi sisään pääsevät maksavat puistojunalipusta 1 euron. Puistojunalippu on voimassa koko päivän. Sadesäällä juna ei voi kulkea.

Pakarituvan kesäkahvila ja puistojuna palvelevat asiakkaita päivittäin 2.6.–12.8.2018 (paitsi juhannuksena 22.6.–24.6.). Tervetuloa ajelulle ja nauttimaan kesäkahvilan herkuista!