Matkusta Perinnejuna Valtterilla Pienoisjunatreffeille – Liput verkkokaupassa myynnissä nyt!

Pienoisjunatreffeille Rautatiemuseoon voi tehdä lauantaina 13.5.2017 elämyksellisen päiväretken Perinnejuna Valtterilla. Pienoisjunatreffit on jokakeväinen viikonlopputapahtuma, jonne kaikenikäiset kävijät ovat tervetulleita tutustumaan pieniin juniin ja pienoisrautateihin. Tapahtumassa voi ihailla erilaisia, taidokkaasti rakennettuja pienoisrautateitä, jotka on tuotu museolle vain tätä tapahtumaa varten.

Perinnejuna Valtteri lähtee Helsingin päärautatieasemalta 13.5. klo 9.47 (raide 9) ja saapuu Rautatiemuseon alueelle klo 10.45. Matkalla Valtteri pysähtyy Tikkurilassa klo 10.01 ja Järvenpäässä klo 10.18.

Paluujuna Helsinkiin lähtee Rautatiemuseolta klo 15.30 ja on perillä päärautatieasemalla klo 16.27 (raide 10). Välipysähdykset Järvenpäässä klo 15.55 ja Tikkurilassa klo 16.12.

Junaliput ovat nyt myynnissä museon verkkokaupassa. Lippuja saatavilla rajoitetusti.