Lippuja on vielä jäljellä. Lähde Perinnejuna Valtterin matkaan 9.8.!

Nyt on tilaisuus matkustaa tyylikkäästi Perinnejuna Valtterin kyydissä Rautatiemuseopäivään sunnuntaina 9.8.2015. Rautatiemuseopäivä on koko perheen tapahtumapäivä, jossa on reipasta rautatiemenoa ja hauskoja aktiviteetteja.

Perinnejuna Valtteri lähtee tapahtumapäivän aamuna Helsingin päärautatieaseman raiteelta 10 klo 9.52 saapuen Rautatiemuseolle klo 11. Paluujuna Helsinkiin lähtee museolta klo 15.40 ja on perillä klo 16.35. Lippujen hinnat: aikuiset 35 €, lapset (7-17-vuotiaat) 10 €, alle 7-vuotiaat ilmaiseksi, perhelippu 70 € (2 aikuista ja perheen lapset).

Valtterin lippujen ennakkomyynti museon verkkokaupassa on päättynyt. Lippuja on vielä jäljellä ja niitä myydään 9.8. Helsingin päärautatieasemalla junan lähtölaiturilla (raide 10) tuntia ennen junan lähtöä. Paikkoja Perinnejuna Valtterissa on rajoitetusti. Lipun hinta sisältää meno-paluumatkan Helsinki-Rautatiemuseo-Helsinki sekä sisäänpääsyn Rautatiemuseopäivään Suomen Rautatiemuseoon.